Vi är Norrhelsinge
Trafikskola!

Välkommen till
Norrhelsinge Trafikskola

Sedan 2007 har vi funnits som trafikskola i Ljusdal och erbjuder körkortsutbildning för B-körkort, riskutbildning 1 och 2, handledarutbildning samt intensivutbildning. Vi kan också erbjuda billiga boendealternativ under din utbildning hos oss!

Kontor

Vårt kontor hittar du på Norra Järnvägsgatan 60 i Ljusdal där du kan skriva in dig, få hjälp med alla dina frågor om körkortet, studera körkortsteori vid våra datorer eller bara sitta ned och dricka en kopp kaffe medan du väntar på din körlektion.

Fordon

Just nu kör vi den mycket populära KIA Rio som har manuell växellåda och är både lättkörd och välutrustad för att du som elev ska få en stor körglädje men också att känna trygghet ute i trafiken. Vi har även tillgång till en Volvo V60 automat för elever som föredrar det!